Helgen

publicerat i ;

I helgen har vi haft en riktig myshelg, för första gången på mycket länge.
Totte har inte jobbat mycket lite både lördag och söndag.... hipp hipp hurraaa:)

I fredags kom Totte hem med vackra röda rosor, och massor av god mat.


Sen hade den sötnosen fixat lyxfrukost till lördagmorgonen vilket jag inte hade någon aning om.

Så på lördag förmiddag efter lite sovmorgon för min del kom han upp med en riktig brunch.
Scrambled eggs, bacon, korv och sist men inte minst american pancakes med färska blåbär.

*MUMS*

På eftermiddagen började vi möblera om nere på kontoret. Blev riktigt bra faktiskt!
Min arbetshörna ser numer ut såhär:



Nu väntar jag bara på en ny dator + att jag måste fixa ormboet av sladdar under skribordet!
Det var ju fint att katten ville vara med och posera på kortet!:)

Sen på kvällen mös vi bara framför TV'n med McDonaldsmat... hehe. Dock ingen läsk eller pommes! Utan bara en god Big Mac, äppelbitar och ramlösa citron. Inte helt fel!:)

På söndagen var vi och fixade det sista till vårt sovrum för att få det PERFEKT!
Så nu vill man bara mysa där inne ännu mer.
Har inte lyckats fota det än, men ska göra det när jag fixat iordning det ordentligt.

Sist men inte minst har lillskrutten fått sin sittdel på vagnen en gång för alla. Det blev super bra. Han älskar det!
Jag har även bestämt att den får åka med till Italien och inte paraplyvagnen.
Vi kommer ju förmodligen vara borta mycket på kvällarna och då sover han jätte bra i denna till skillnad från den lilla vagnen. Så så får det bli!



Han ser ju fortfarande mini ut!:) Men man kan fälla ner den så pass mycket att han sittligger vilket passar honom perfekt. Då ser han mer än i liggdelen och är riktigt bekväm!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vilken söt lite kille :) Tack så mycket :)

Kommentera inlägget här :