internet failiure, bad och städ

publicerat i ;

Internet har nu inte fungerat hos familjen Liberto på 24 timmar. Jag kan lova er alla att mannen i huset har fått spader både en och två gånger. Inte konstigt kanske med en viktig deadline han var nära att missa. MEN... då mirakulöst nog satte internet igång igen:)
Ja.. jag måste väl erkänna att jag också har fått lite lagom kryp i kroppen:)

Men, det betyder ju att jag har fått en himmlans massa gjort idag istället.

Först måste jag ju bara visa bilderna från igår... min lilla badprins!

Vi testade både med badring....


och utan....



Imorgon ska vi bada igen. Tjohoo tycker jag.. hoppas bara Leo tycker desamma!

Idag har jag städat.
Jag har städat våra tre badrum/toaletter och tre hallar.
Det tog tametusan hela dagen.
Jag är helt slut och har ont i hela kroppen!

Hallen blev otroligt fin med vår nya hallmatta. Mycket nöjd!



Nu ska jag gå och laga middag eftersom den inte verkar laga sig själv idag heller.
Liiite sent för middag kanske. Men men...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Vilken supersnygg matta, var har du köpt den?



Vad kul det såg ut att bada med lille snyggingen :) Blev jag också lite sugen på nu faktiskt. Får man ta med såna små bebisar in på "vanliga" badhus, dvs utan att det är bebissim...? Konstig fråga, jag vet :)



Kram ♥

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vad härligt med bad! Hoppas han blir lika badglad som Filip =)

Superfin matta också!

Kram

3:e kommentar, skriven , av towe:

Jaa, min blev också dyrare eftersom pappa la till en massa ;P han hjälpte mig nämligen beställa, men som sagt så gick det inte =/ Johan blev väl glad för han var inte såå förtjust i rosa data :D

Kommentera inlägget här :