Jag har...

publicerat i ;
0a0c04f4959d05063fc3bd436d9fb6b9.png

Kolla varifrån!

Jag har precis cyklat min dagliga 1,5 mil på träningscykeln. Sjukt jobbigt idag. Jag har även börjat med ett styrkeprogram på det. Jag hoppas verkligen att vågen börjar visa ner snart!

Visst vet jag att jag väger för mycket och har gjort sedan jag slutade träna på elitnivå... Men nu visar mitt BMI att jag lider av fetma! Så fet tycker jag inte att jag är. Nu har jag i alla fall satt igång med träningen på riktigt och gör mer hälsosamma matval även om jag fortfarande äter vad jag vill.

Jag mår riktigt bra! Det är väl det som är viktigast. Vore dock skönt att känna sig nöjd när man tittar i spegeln men det kanske kommer.

Ja så nu vet ni vad som håller mig från bloggen. :)

Jag var precis och väckte leo i vagnen. Han tyckte INTE att han sovit klart så han skrek som en stucken gris tills jag hämtade nappen. Då somnade han om på en gång, i soffan!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vad duktig du är!

Heja!

Kramar

Kommentera inlägget här :