Jag vet nu varför jag bloggar!

publicerat i ;

Ibland kan man ju fråga sig om det är sunt att lämna ut sig själv i en blogg.
Jag förstår dock precis varför jag gör det.
Som igår när jag skrev ett inlägg rakt från hjärtat så får man underbara kommentarer från underbara tjejer som gör att livet känns toppen!

Så tack tjejer!:)

Idag har jag gjort min första fotobok! Har tänkt att göra det länge, men nu blev jag extremt inspirerad av Helena!
Nu är resan till New York förevigad i bokform. Den resan som även blev vår förlovningsresa utan att en viss jag visste om det:)!

Nu är det bara vår bamseresa till Australien och Nya Zeeland, bröllopet och bröllopsresan kvar som jag vill göra!

Tänkte dela med mig av en bild på min farliga bebis idag.
Shit vilken buse han skulle kunna vara om ett par år!
hahaha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sanna:

Vad sööt han är :D Snygga kläder med! Var har du köpt de? :)

Kommentera inlägget här :