Leo i dockvagn

publicerat i ;

Tänk att man kan vara så liten att man får plats i en dockvagn!


Vi var hos "mormor" idag på förmiddagen och hon jobbar ju som dagmamma. Vi stoppade ner Leo i en dockvagn och han trivdes som fisken:)




Jag fick fråga om vad det var i doptårtan!
Det är ju faktiskt kanske det man vill veta ju:)

Lager 1:
nutella och banan mixat

Lager 2:
hallon,blåbär och vaniljvisp mixat.

Jag kan säga att den blev sjuuukt god!



Jag har precis cyklat 1.6 mil till skillnad från min vanliga tur på 1.5 mil, på motionscykeln alltså.
Bäst går det att cykla när jag har spelat in So you think you can dance. Shit va peppad jag blir:)

I morse visade även vågen neråt. HALLELUJA!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Alltså gode Gud, du har ju ett av de vackraste barn jag har sett. Han är så himla söt, och den trasiga sidan av honom som du skriver gör ju honom nästan bara ännu charmigare och mer personlig.



Hahaha, jag brukar ju gilla att skoja med Elliot. Dockvagn har vi aldrig provat, men det står härmed på to-do listan :)



KRAM ♥

Kommentera inlägget här :