Mitt nya liv

publicerat i ;


Med risk för att låta lite väl entusiastisk... Jag älskar mitt nya liv!

Det är så skönt att träna och känna att jag bit för bit tar tillbaka makten över min kropp.
Den är långt ifrån där jag vill ha den, men varje dag känns som en bit på väg.

Leo får en gladare mamma av detta och Totte får definitivt en gladare och mer tillmötesgående fru!
I love it!

Dagen började med sovmorgon när Leo var med pappa. Sedan när jag gick upp vid 9.20 blev det bus och lek med Leo tills han skulle sova förmiddagsluren. När han väl somnade gav jag mig ut i spåret i mina nya löpskor, kläder och lätt i sinnet. Idag var det sjukt varmt, men I did it!
Sen blev det lite situps och pushups när jag kom hem.
Jag har laddat ner två apps till min IPhone, 200 situps och 100 pushups ska man klara på 6 veckor om man följer deras program. Än så länge...(har bara gjort en vecka) så går det galant.

Igår hade vi vänner på middag. Hur mysigt som helst.
Åt en otroligt god grillmiddag!

Grillad kycklingfilé i Johannas marinad
Sötpotatis
Sallad med mango

MUMS!!!

Idag blir det fajitas av resterna. Skulle inte kunna vara mycket bättre.

Leo växer verkligen otroligt mycket.
Jag ser fram mot torsdag när vi ska väga och mäta. Vi ska även ta andra batchen av sprutor på Leo.

Den här skrutten......



har varit så här liten......



Jag blir alldeles tokig när jag tänker på det. Det går så otroligt fort. NU förstår jag alla man mötte som sa "Ta vara på tiden, den går alldeles jätte fort!"
Samtidigt kan man inte göra mycket mer än att bara leva och njuta med honom.

Han är fantastisk....magisk....allt jag någonsin önskat mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Återigen, tack för ett underbart fint inlägg. Jag förstår precis vad du menar med träningen, magi. Man blir beroende ;-)

OOOh vad Leo har vuxit! Helt galet. Fina fina Leo.

Kramar

2:a kommentar, skriven , av Marih:

Vad är apps?



Härligt att du kommit igång. Vi har 3veckors semester framför oss men from den 1a sept kör jag hårt iden. Då börjar allvaret och då kommer jag även återgå lite till jobbet.

Kommentera inlägget här :