natt2

publicerat i ;
Denna natten gick om möjligt ännu bättre än natt 1 i mitt nya förhållningssätt till Leo på natten. :)
många natt där...

Leo somnade 20.00 för natten,
vaknade 23.00 och vill ha mat.
Vaknade vid 02.00 jag fick honom att somna om mycket fortare än natten innan.
Sov till 04.30 och fick då mat.
Sov till 06.20, jag fick honom att somna om
till klockan 07.20 då han återigen ville ha mat och gå upp och leka.

Det som var positivt med den här natten var att han sov alla pass i sin vagga. Innan har han inte kommit till ro där utan velat ligga nära nära från 04.30 typ. Detta har visserligen inte heller fungerat senaste veckan så då besämde jag mig för att han nog har det bäst i sin egen säng. OCH... det hade han:)

Jag tror stenhårt på att detta kommer bli bättre och bättre nu tills nästa fas i hans sömnutveckling kommer. Då kan det ju gå hursomhelst.

Dagens outfit
Present från Tottes moster med familj
Kommer bli perfekt när vi är i Italien


Leo har fått ny solhatt (som är lite förstor än) av farmor



Leo och hans snygga pappa;)

Kommentera inlägget här :