nya vagnen

publicerat i ;

Idag har jag tvättat den nya paraplyvagnen vi fick köpa billigt av våra grannar.
Så nu sitter Leo och testar den nere på pappas kontor.
Jag tror faktiskt att vi kommer att bara ta med denna vagn till Italien när vi åker nu.
Vi fick en sån bra resesäng av farmor så att vi kan använda den på nätterna och på dagarna kommer denna fungera perfekt.
Jag var lite rädd att Leo skulle ha svårt att sitta i denna. Men han sitter helt perfekt och verkar älska den.
Han börjar ju tröttna lite på liggvagnen, han är ju så otroligt nyfiken!
När vi kommer hem sen ska jag byta till sittdelen i hans riktiga vagn och ha den vänd mot oss som kör. Han är lite för liten för att vara vänd utåt än tycker jag.
Fast på semestern får det fungera!




Om ni tycker att det ser stökigt ut i bakgrunden... så är det precis vad det är.
Tottes kontor är hans ansvar! Därför ser det nästan alltid ut så här.
Jag har sagt att så länge han kan hålla alla sina grejjer till kontoret och hålla stöket till där så är det okej.
Jag är långt ifrån den mest ordningsamma människa i världen ska gudarna veta.
MEN... jag har inte en MILJARD prylar överallt!:)

Jag hade tänkt provgöra tårtan till dopet idag. Tyvärr var det strömavbrott när vi skulle handla så affären var stängd.
Så nu får det bli morgondagens mission.
Jag ska kolla hur lång tid det tar... vi ska ju trots allt göra typ 7 tårtor.
Smörgåstårtorna ska vi som tur var beställa. Vi skulle nämligen inte ha plats i vår kyl för allt som behövs.

NÄ nu ska jag leka lite med gnällpelle brevid mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av towe:

Guud vad jag har letat efter din blogg. vad kul att du skrev :D

jaa visst är de lite att fixa till dopet? men smörgåstårta och tårta är ju perfekt, vi ska ju bara göra pasta sallad och så, så det är ju enkelt :D



vad gullig han är din leo, otroligt fina ögon! :)

Kommentera inlägget här :