Söndag

publicerat i ;

Söndagen började väl inte på det bästa sättet direkt.

Leo var först vaken i natt mellan 3.30-05.00... då hade inte pappan gått och lagt sig än utan satt uppe med sina nya dator och pillade.
I mammans huvud visste hon precis vad som skulle ske då. Hon tar hela natten + att hon måste gå upp tidigt på morgonen med en grinolle.
Och så blev det....
Uppe med tuppen efter en hård Leonatt.
Som tur var har Bönan varit på bättre humör idag i alla fall. Trots att han sovit otroligt lite under natten har han knappt sovit på hela dagen.
Hmm...börjar ana oråd, så här får det inte fortsätta.

Ikväll har han dock bara vaknat EN snabbis sedan jag la honom för natten. SKÖNT!

Annars så har vi hunnit med en sväng förbi farmor där Leo blev långhårig för en stund.



Sen hann vi även förbi morfar en stund så att jag fick ta mig ett dopp i plurret i värmen.
Då blev jag lite piggare och efter det åkte vi hem och Leo somnade som tur var en stund på eftermiddagen. Då fick även jag sova en liten stund.
Detta plus en syndarkväll med pizza och cola gjorde mig på MYCKET bättre humör än under resten av dagen!:)

Trots denna natt utan sömn tränade jag faktiskt i morse! Så lite duktig har jag ju varit i alla fall.

Nu hägrar nog sängen om en liten stund.

Kommentera inlägget här :