Städstäd

publicerat i ;

Idag har jag städat och tränat.

Jag har bestämt mig för att göra någonting i städväg varje dag fram till dopet nu.

Gästrummet och Leos rum är färdiga nu.
De borde jag inte kunna stöka till innan dopet.

Vi satte även upp nya tavlor i vårt sovrum idag.
Förstoringar på 3 av de foton som Emma tog av Leo.
De sitter mittemot sängen så nu kommer vi alltid vakna till vår älskling, vare sig han gör sig hörd eller inte.
I sovrummet saknas nu bara någon slags pall som vi ska ha i en hörna där jag ska köpa typ en stor grön växt och ställa på. Jag har letat efter en sådan pall nu i snart 1 år men inte hittat någon jag tycker passar.
Om någon har något förslag på var jag kan hitta en så shoot!

Leo sover betydligt bättre på nätterna nu.
Han är så söt, när han vaknar på morgonen är han världens gladaste och ligger och pratar med sig själv eller "någon" i sin säng. Han låter så otroligt gullig och efter ett tag så (oavsett hur trött man är) så skrattar man glatt åt honom. 
 
I morse när han gick upp med pappa och mamman fick sovmorgon så såg han ut så här:



Lite rolig pose med munnen, men den verkar vara hans standard just nu för så här såg han ut igår:



Just nu är även Leos favoritplats i huset skötbordet. Tack vare mammans shoppingspree på nätet för några veckor sedan.



Men det räckte inte att ha en i munnen och en i handen utan helst ska det se ut så här:



Det gick så vilt till att det knappt gick att få på bild!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vad duktig du är och vilka härliga bilder!

Kram

Kommentera inlägget här :