Underbar natt

publicerat i ;

Leo somnade själv i sin säng klockan 20.00.

Vill ha mat klockan 23.00

Jag rör inte min älskade son förens klockan är 04.40 då han vill ha mat igen!

Sen vaknar han klockan 06.30 och ligger och snackar i sin säng till klockan är 07 när Totte går upp med honom.

Det är en bra natt:)
Han vaknade till några gånger mellan 23-04 men bökade bara runt till hans somnade själv. Jag förstår nu att jag kanske varit lite väl snabb dit med nappen och grejjat med honom. Han använde inte ens nappen på hella denna natt.
Ju mer vi kan få honom att strunta i nappen de närmsta veckorna desto bättre.
När det är dags för operation kommer han inte få ha sin napp på över en vecka.
Förhoppningsvis kan vi vänja honom av vid den innan så slipper vi den sen.
Det är väldigt mycket mer bekvämt med en typ snuttefilt som han kan gosa med och känna trygghet i.
Nappen tappar han ju hela tiden eftersom han inte riktigt får något vakum i munnen!



Nya vinteroverallen!
Liiiite stor just nu kanske!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vad bra ni kämpat på med nätterna! Grattis!

Hihi jag overallen får han allt växa i =)

Kramar

2:a kommentar, skriven , av Lisa:

Hej, kikar in och lämnar spår. Googlade på lkg-spalt och blogg då jag själv har ett lkg-barn men hon är 7 år idag. Hälsa gärna på hos oss. Ha det gott och vilken söt pojke du har!

Kommentera inlägget här :