fullt upp idag

publicerat i ;

Idag har vi verkligen haft fullt upp.
De ringde från jobbet på förmiddagen och bjöd in mig på fika för att alla skulle få sina julklappar av chefen, även jag. :) Lite otippat, men alltid trevligt.

Jag städade som en dåre på förmiddagen vilket jag nu har avslutat på eftermiddagen när jag kommit hem. Så nu är golven dammsugna och våttorkade och det känns att det nalkas jul.

Nu ska jag bara softa med Leo hela kvällen och hoppas att han håller sig på sitt fantastiska humör.

Leo fick ingen mat i natt!
Det var inga problem. Han låg vaken och snackade, men han var aldrig ledsen eller så.
Han var kanske vaken mellan 01-02.30.
Han vaknade och gnällde lite vid 06.45 så då sprang jag ner och gjorde välling vilket jag tyckte att han var välförtjänt av
När jag kom upp med vällingen hade dock lillskrutt somnat om. Men då gav jag honom vällingen i sömnen. Sen vaknade jag 09.20 av lyckliga tjut från Leos sovrum.
haha

Snacka om utvilad!

Nu hoppas vi bara att denna natt går lika bra. Han kommer inte få sova lika länge imorgon för då ska vi till min farmor på förmiddagen och fira jul för henne.




Kommentera inlägget här :