Glad Lucia!

publicerat i ;

Idag är det ju en helt underbar dag.

Leo är feberfri och har varit det sen igår eftermiddag. Otroligt skönt.
Han verkar ha lätt för att få endagarsfeber. Han har haft det flera gånger, men aldrig så hög febertopp som denna gång.

Leo vaknade klockan 06.20 och tyckte att det var dags att vara vaken ett tag. Det passade mig rätt bra idag eftersom jag ville titta på "Luciamorgon" på SVT klockan 7.00.
Så jag gick upp och gjorde frukost till både mig och Leo och sen gick tillbaka till sängen och åt frukost på sängen och bara njöt av morgonbus. Det är inte så ofta jag njuter av det kan jag lova.
När vi hade tittat på luciamorgon en stund så blev Leo trött igen så då somnade vi om.

Nu har vi precis varit och handlat vilket Leo inte tyckte var roligt. Han skrek hela vägen till affären och tillbaka. I affären så är han så glad så.

Idag är det pepparkaksoutfit som gäller!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Åh vilken underbar pepparkaka!!

Glad Lucia på er. Här har vår prins feber =(

Kram

2:a kommentar, skriven , av julia:

vilken sötnos han är!

hoppas ni alla mår bra! o grattis till pricken:)

kramis

3:e kommentar, skriven , av Sandra och Stella:

Men vilken söt liten pepparkaksgubbe!

Skönt att febern gått över, är aldrig roligt när de är sjuka.

Hoppas att ni har en jättemysig lucia.

kram

4:e kommentar, skriven , av Tessan:

haha! coolt värre!

kram på er

Kommentera inlägget här :