Helgen

publicerat i ;

Idag har jag inte kommit ur pyamasen än....
De dagarna då det händer är faktiskt rätt sköna.

Jag försöker städa lite i huset, men känner mig inte så där jätte inspirerad.
Nu sover Leo och jag har precis kollat upp vad jag behöver till receptet jag ska göra imorgon när vi ska ha lite tjejmiddag här.

Ska bli så mysigt med en kväll fylld av gott sällskap och förmodligen en del skratt och mycket prat!
Precis vad jag behöver.

Totte åker till Los Angeles imorgon och Seattle på lördag. Han gör en liten tour av the US i helgen. Jag är inte så avis faktiskt. Vi hade tänkt att vi skulle åka med eftersom det ändå gäller jobb som kanske blir av där nere. Men vi bestämde oss för att jag och Leo skulle stanna hemma eftersom det är luciahelgen och jag redan hade massa planer.

Imorgon:

- Klippa och färga håret medans Leos farmor är barnvakt.
- Handla till kvällen
- Laga utsökt middag
- Njuta av en helkväll med tjejerna!

Lördag:

- Laga julgodis med Hannah!

Söndag:

- Mysig luciafrukost med Leo i sängen framför Luciamorgon på TV.
- Förbreda middag till Pappa, Fredrik, Kicki och Max som kommer över på lucia middag.
- Gå på luciatåg som min kusin är med i på kvällen.

Nu ska jag fortsätta slashasa runt i min pyamas och hoppas att Leo sover länge så att han är en solstråle hela eftermiddagen/kvällen sen.

Kommentera inlägget här :