julklappar, check!

publicerat i ;
Sista julklapparna inköpta! Sååå skönt!

Nu är det bara att inhandla julgran och pynta huset. Det ska jag spendera några dagar till att göra nu när Totte har kommit hem.

Han kommer hem tidigt imorgonbitti. Jag längtar något otroligt efter honom. Dessa dagar har inte varit en lek.
Idag är första dagen som jag är pigg. Förmodligen har kroppen vant sig vid så lite sömn nu.

I natt vägrade jag att ge Leo mat vid 02, så vi hade en 2 timmars vakenperiod i natt. Han var inte så ledsen förens sista 15 minutrarna innan han somnade om. Sen sov han faktiskt till klockan 7 då han fick mat.
Så det går framåt!
Nu gäller det bara att vara konsekvent så att vi gör detta till en ny rutin.

Nu ska vi gå o bada och sen ska Leo sova och jag slå in julklappar.

Kommentera inlägget här :