Julmys

publicerat i ;

Vår jul har verkligen varit helt fantastisk.

Julafton spenderades med tomtegrötsfrukost hemma i vår lugna vrå. Sedan laddade vi upp för jullunch hos släkten hemma hos min kusins familj som bor i samma område som oss.
Det var hur mysigt som helst och jag har massa fina bilder, som jag tyvärr inte har lyckats ladda in i datorn än.

Juldagen var vi hemma hos oss och hade Tottes mamma på jullunch och julmys.

Annandagen var vi hemma hos min andra storebrors familj som inte var med på julafton.

Idag ska vi bara mysa hemma och kanske ta en promenad i det underbara vädret.

Det kommer bilder från allt julfirande så snart jag lyckats få in dem i datorn.

Här kommer en liten gobit på Leo med en av favorit julklapparna. En lysmask som spelar fin musik och lyser massor:)


Kommentera inlägget här :