När katten är borta....

publicerat i ;

Dansar Johanna och Leo på bordet!

Nu har Totte åkt och usch, det känns riktigt jobbigt idag.
Jag brukar inte tycka att det är så jobbigt när han åker iväg, men nu tycker jag gott att han hade kunnat stanna hemma i min egoistiska värld. hehe

Leo sov i 7 timmar i streck nu i natt för första gången på hur länge som helst.
Han fick mat vid 23.30 och sen sov han ända till 06.30. Då ville han visserligen gå upp, det tycker väl jag var sådär.
Idag var jag ju visserligen redan vaken eftersom Totte gick upp klockan 6. Så idag gjorde det ingenting.

Nu ska vi bara ha en lugn morgon. Jag hoppas att Leo snart vill gå och sova igen eftersom han ska vara med sin farmor på stan i 3 timmar medan jag fixar håret. Förhoppningsvis sover han gott i någon av de timmarna om han får sin förmiddagssömn vid 9 idag.

Jag hade bestämt vad det skulle bli för middag ikväll, men vi hade inte tillräckligt med oxfilé. Så nu blir det en helt annan rätt idag och så får det bli oxfilé på söndag istället när vi ska ha lite luciamiddag.

Nä nu ska jag busa lite med Leo!

Kommentera inlägget här :