Natt och tomte

publicerat i ;

Natten har varit hemsk. Leo har kommit in i en fas som är mindre rolig.
Igår natt var han hungrig hela natten. Han vaknade varannan timme och ville ha mat, eftersom han varit magsjuk förra veckan och inte ätit något så biljade jag hans önskan och han fick mat.

I natt har han vaknat var 3 timme och vill ha mat....
Han fick mat vid 23 och vid 02, sen vaknade den lilla rackaren redan klockan 04. Men hallååå.. då kan han ju inte vara hungrig igen och det var han förmodligen inte.
Så då låg han vaken och skrek så fort jag gick ur rummet i en timme. Till slut somnade han!
Han vaknade sen vid 07 och då fick Totte gå upp och ge mat.

Hmm.. jag undrar vad som händer.
I natt kommer han inte få mat när han vaknar, jag sätter ju bara krokben för mig själv.
Nu får det vara nog. haha

Jag ska ju vara ensam hemma en massa nätter eftersom Totte åker till USA på fredag. Så då kan vi inte hålla på så här, då kommer jag ju vara lika pigg som en våt trasa.

När vi kom upp i morse så fick Leo prova sina tomtekläder!

Kommentera inlägget här :