Natten

publicerat i ;

Leos sova hela natten rutin, verkar ha varit en engångsföreteelse. Attans!

I natt har han inte sovit någonting. Det är helt sjukt!
Han var vaken mellan 24-04 babblandes i sin säng blandat med gnäll. Aldrig skrik som för några nätter sedan.
Till slut somnade han och då tänkte jag att YES, nu sover han till 9 tiden kanske. Men icke då!
Han vaknade 07.00 pigg som aldrig förr.

Det värsta med hela natten var att det egentligen var Tottes natt. Han tyckte dock inte att det var nödvändigt att ta hand om Leo utan sov gott eller freakade ut totalt när Leo inte ville sova.
Vissa brukar ju vilja bli av med sina barn när de inte vill sova.
Jag ville däremot sälja min man på Blocket.

Nu hoppas vi att Leo sover bättre i natt eftersom tanken är att vi ska gå upp vid 05.30 imorgonbitti och börja packa bilen för avfärd mot Funäsdalen.
Som jag har längtat!
Jag hoppas verkligen, även om det kommer bli kallt att vi får en avkopplande vecka. Det behöver vi!

Jag försöker att uppdatera lite via mobilen!

Kommentera inlägget här :