Tråkdag

publicerat i ;

Idag skulle jag och Leo haft mammagruppen på fika under eftermiddagen. Detta hade vi båda sett fram mot eftersom det blir lek för Leo och lite socialt umgänge för mamman.

MEN... igårkväll så började Leo bajsa löst, många gånger. Jag trodde att det berodde på att han svalt rätt mycket vatten när vi badade.

MEN... imorse när jag tog upp honom ur sängen var det poop everhywhere. Jippie. Det är tur att jag är lite rutinerad från jobbet. haha
Så då var det bara att byta alla sängkläder som nu är nytvättade, byta och tvätta hela Leo. Sen fortsatte det hela morgonen. Det var kvällsmålet och nattmålet som kom ut. Sen under förmiddagen gav jag honom bara 40 ml välling åt gången och det fick stanna. Så vid 12 tiden gav jag honom 100 ml.....
Det skulle jag inte ha gjort, för det kom ut snabbare än kvickt.

Nu har han fått 50 ml och jag hoppas hoppas hoppas att det stannar.
Han verkar inte överdrivet hungrig vilket är skönt. Så nåt mysko känner han att det är i magen lillplutten.

Här är  min lilla sjukling när han suger i sig av det lilla lilla han har i flaskan.

Kommentera inlägget här :