Urk...

publicerat i ;

Jag är förkyld.. och har ont i halsen.
Jag orkar verkligen inte vara sjuk.

Äntligen skulle jag få sova en hel natt utan att gå upp med Leo nu när Totte kommit hem. Då vaknade jag istället av att jag inte kunde andas och svälja. KUL!

Något positivt är i alla fall att det bara tog 1 natt ... EN natt... att få Leo att sluta äta var tredje timme.
Det är ju ett skämt, varför tog jag inte tag i det tidigare.

Nu vaknar han vid 1 och vill ha mat och sen vaknar han för morgonen mellan 6 och 8!
När jag har känt att detta fungerar helt så ska vi ta bort det där nattmålet helt.
Det kan ju faktiskt hända att han fortfarande behöver det eftersom han bara äter två grötmål om dagen och sedan välling.

Igår till middagen åt han nästan ett helt grötmål + en halv burk fruktpuré. Det känns så bra att det faktiskt fungerar nu.
Nu är det bara maten vi ska få honom att tycka om.

Insåg att detta blev ett relativt positivt inlägg i alla fall.
Måste avsluta med att säga att jag gärna skulle lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och inte komma fram förens jag mådde som en solstråle.

Det bultar och det bankar i mina bihålor. Snälla snälla låt mig inte få bihåleinflammation!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

KRYA PÅ DIG!!!

Kram

Kommentera inlägget här :