A walk down memory lane

publicerat i ;

I och med min fina Iphone har jag fått ett tillfälle att lägga in all min musik på datorn.

Det fanns en tid i mitt liv då allt profilerades av musik. Denna tid var fylld av år och minnen av alla dess slag. Utan min musik hade jag gått sönder, gått under, förmodligen dött.

Nu när jag sitter här och lägger in all musik så har jag lyssnat på en del och verkligen fastnat i gamla minnen som kanske inte alltid i huvudsak är trevliga. Jag tror dock att det är viktigt att göra den här resan längs memory lane ibland.

Att komma ihåg var man kommer ifrån, vad dagens Johanna är uppbyggd av.
Smärtsamt, men idag kan jag verkligen säga att jag är en STARK människa.

Att gå från framstående elitidrottare till deprimerad, självmordsbenägen tonåring till att idag vara en gift kvinna med en extremt positiv livssyn med en böna i magen är en fantastisk resa!

       

Kommentera inlägget här :