Äntligen uppe ur sängen

publicerat i ;
Söndag eftermiddag, och jag har precis gått upp ur sängen och tagit mig en dusch.
Idag känner jag mig trött, trög och konstig.

Skulle kunnat ligga i sängen och småslumrat från och till hela dagen. Då vet jag ju att det är svårt att sova i natt så jag tog mig i kragen och gick upp.
Detta är nog det längsta jag legat i sängen sedan jag var tonåring och bodde hemma hos mamma och pappa.

Gårdagen var verkligen super mysig.
God middag och lite filmkväll efter det. Precis så lugnt och skönt som jag hoppats på!

Vår meny:

Förrätt
Kräftstjärtar med avocado , mango och en "sweetchillicitronsås"

Varmrätt
Spagetti Carbonara

Desert
Alladin chokladhjärtan

Dagen till ära drack vi faktiskt läsk. Något vi gjorde i stort sett till varje måltid för ett halvår sedan.
Nu har vi inte haft läsk hemma sedan i December.
Det är jag faktiskt otroligt stolt över att vi lyckats med!

Nu ska jag nog bestämma vad vi ska äta till lunch, annars lär det inte bli någon lunch för oss idag.

Kommentera inlägget här :