Babyshopping

publicerat i ;

I've done some babyshopping...

Jaha, så lämnade jag då huset och vad gör jag?!?

Joo shoppar såklart.

Först åkte jag och Totte och åt lunch på vårt stamhak Melanders fisk. Så otroligt god mat!
Sen så åkte vi vidare till Babyland där jag fick shoppa lite. 

Vi köpte lakan till vår babykorg som bönan kommer att få sova i när han inte är på övervåningen. Den är perfekt att ha att rulla runt på mellanvåningen och undervåningen. De håller jag på att tvätta nu tillsammans med alla vita kläder jag köpt till bönan. Känns otroligt märkligt att tvätta dessa små underbara plagg som vår böna förhoppningsvis ska ha på sig!

Sen köpte jag den gosigaste filt jag någonsin känt på.


Vi inföskaffade även en amningskudde. Vet ju inte om jag kommer kunna amma av flera olika anledningar, men det är perfekt att ha oavsett. Kommer även använda den nu när jag sover på slutet. Måste börja palla upp min kropp ännu mer!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katja:

Kul att handla till lillen :) shopa är alltid kul ;)

2:a kommentar, skriven , av Tezz:

Tack =)



grattis till bönan i magen.

Det är alltid svårt att låta bli att shoppa till den lilla om man kommer utanför huset;)

3:e kommentar, skriven , av Carolina:

Fina saker du shoppat!

4:e kommentar, skriven , av Jenny:

Hej, hittade hit via fl :) Vilka fina bebis saker du köpt, kul!



Hoppas du får en fin helg! Kram Jenny

5:e kommentar, skriven , av Madeleine:

Himla söt och fin shopping ;-) Jättefin blogg!!

Kommentera inlägget här :