camping i vardagsrummet

publicerat i ;
Igår tror jag att Totte önskade att han var gift med någon annan.

Eftersom vi håller på och fixar i sovrummet så var det ganska stökigt där igår. Jag envisades med att inte vilja sova i sovrummet utan ta ner bäddmadrasser och allt till vardagsrummet. Det blev ju helt klart lite pyssel och jobb och Totte tyckte att det var MYCKET onödigt. Johanna däremot tyckte att det var det ENDA alternativet!

Jag blev glad som ett barn när jag till slut lyckades övertala honom att hjälpa mig.

Nu i efterhand är jag glad att jag lyckades, men det  var ju inte världens mest rofyllda sömn när tre katter envisades med att busa runt omkring oss hela tiden.

Vi var tvugna att gå upp jätte tidigt i morse då elekrikern skulle komma. Nu klockan 08.30 har jag varit vaken i 50 minuter och är jätte trött. Kanske kan jag lägga mig i soffan här på kontoret och sova en stund.

Mmm... så får det bli!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av towe:

jaha på så vis, jaa efter operationen kommer han nog va jätte fin, och innan med säkert, men man vill ju ändå kanske att han ska få sin operation.



jobbigt för er ändå att genomgå allt med operation o så, för jag kan tänka mig att de inte bara går på ett ögonblick, utan de är väl kontroll efter kontroll efter och innan?

2:a kommentar, skriven , av jennifer o philip:

haha känner igen det där, vi målade om sovrumsmöblerna när jag va i typ vecka 35 o då envisades jag med att sova i vardagsrummet jättelänge, så att den (ofarliga;)) färgen verkligen skulle ha vädrats bort, o precis som ni så blev ju katten tossig av det!

Kommentera inlägget här :