"Dirty sexy money"

publicerat i ;
Dagen har inte blivit så mycket mer aktiv.
Vi åkte en sväng och köpte lite grejjer på apoteket och åt creamcheese bagels.

När vi kom hem la jag mig i sängen och har sedan dess tittat på "Dirty sexy money".

När jag första gången försökte titta på första avsnittet tyckte jag att det var helt värdelöst.
Sen när jag låg inne på Danderyd senast när jag började blöda så kom Totte med laptopen och då passade jag på att titta på de 4 första avsnitten.
Nu är jag såklart hooked. Som jag blir med de flesta TV-serier!

Nu ska jag upp och börja laga pizza!
Det är ju faktiskt egentligen godare med hemlagad pizza, men oj så mycket mer bekvämt det är att bara åka 2 minuter bort och köpa.

Vi har ju dock börjat vårt nya ekonomiska liv med bara hemlagad mat. Visst fuskar vi kanske en gång i veckan och käkar lunch ute. MEN... från att i princip aldrig ha lagat mat hemma till att göra det varje dag både lunch och middag så känner vi oss riktigt duktiga.
Det är faktiskt helt sjukt vad vi sparar pengar på detta.

Kommentera inlägget här :