Enorm trötthet

publicerat i ;
Den trötthet jag känner nu för tiden går inte att jämföras med någonting jag någonsin känt förut.
Det är otroligt märkligt.
Jag kan nästan börja gråta för att tröttheten i princip förlamar mig.

Imorgon är det två kalas som gäller för mig.
Först min kusin/guddotter som blir 15 år.
Efter det till en av mina närmaste vänner som fyller 27 år på söndag.

Det blir en hård dag, vi får se hur länge jag orkar med.

Måste bara länka till världens roligaste klipp på Youtube... garvar man inte åt detta då har man inte samma humor som jag! haha


Titta och NJUT!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sivan:

Hihi...den var kul =)

2:a kommentar, skriven , av tessan:

ojojojoj hahah!

måste visa erik! han kommer att garva läppen av sig!

hoppas att du orkar med allt i morrn!

Hars själv brunch för mina vänner, på söndag!

puss på er alla tre...fem!

Kommentera inlägget här :