godnatt min skatt

publicerat i ;
Dagen blev precis så bra som jag förutspått!

Kalais med släkten först.

Efter det direkt in till stan för att gå på bio med E och R.
Benjamin Button filmen var faktiskt riktigt bra tycker jag. Inte helt lättsmält med tanke på att man fick en del existentiella tankar.
Vi avslutade kvällen med en skön fika där jag och E satt och pratade om osäkerhet och vikten av att VÅGA!
Det handlar ju om ALLT, men i mitt fall mycket om vad jag vill göra med mitt liv.

Nu har jag en lista på saker att uppnå och VÅGA!
Kanske delar med mig av den när jag känner att jag ...ehm...vågar. haha

Det har varit en extremt aktiv dag för gravida Johanna så jag ska nog gå till sängs och läsa min bok om hunden Marley! Underbart lättsmält i motsats till filmen vi nyss såg!

Kommentera inlägget här :