haha trötthet va det ja!

publicerat i ;

Nänä.. inga kalas för mig imorgon men däremot på LÖRDAG. Herregud!

Nu känner jag mig i alla fall piggare.
Vi har fått all mat så våra skåp, frysar och kyl är fullproppade med gott!
Nu är det bara att se till att laga mat duktigt varenda dag också.

Idag blev det gröt till lunch och till middag blir det Spagetti Carbonara. *mums*

Imorgon blir det lunch med Jojo och hennes alldeles nya Himla. Ska bli så mysigt att träffa dem igen.
Jag kan inte fatta att jag har en liten bebis som Himla i min mage. Det är HELT sjukt!

Snart har vi vår lilla trasdocka till Böna här.
Bara 55 dagar kvar till Beräknad ankomst.
Ghaa....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Towe:

Tack vi är riktigt nöjda med den faktiskt :)



Och angående "mammor"

beklagar det som hände din :/ :( kan bara tänka mig hur jobbigt de måste varit, man har ju ändå nåt speciellt band med sin mamma, eller dom flesta iallafall. så det gäller att vara stark.



men som sagt, det var en ganska liten knöl de hittade så även om den är elak så finns det ju gott om hopp. och vad jag vet har vi ingen i släkten på mammas sida som drabbats, så det är ju också lite hopp känns det som. :)





hur mår du och bönan då? :)

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Är det bara så kort tid kvar?? Känns som om du blev gravid nyss. Ojsan hoppsan vad tiden går fort.



Puss o kram



Kommentera inlägget här :