"Hur e läget?"

publicerat i ;
Gårdagen var super mysig.
Vi började med en trevlig middag ute på stan för att sedan gå vidare till teater Playhouse för att se "Hur e läget?".
Föreställningen var verkligen underbar.
Nära till både skratt och gråt och hela uppsättningen kändes väldigt jordnära.

Något roligt var att på teatern arbetade en gammal klasskompis till mig från gymnasiet. Vi gick båda estet teater och ingen av oss idag jobbar egentligen med teater. Jag gör det absolut inte, men han jobbar iaf på en teater! Vi har inte träffats sedan dagen vi tog studenten. Även om jag kände att vi var väldigt close under de tre åren på gymnasiet.

Det är lustigt det där, så många människor som man haft nära sig genom åren som man sedan inte har kontakt med. Med denna kille var det verkligen ett kärt återseende. Ändå kommer vi inte ses igen förens slumpen avgör det.

Morgonen började tidigt för oss här på 96an idag. Nu har vi hantverkare i sovrummet som ska fixa vår tråkiga 70-tals garderobsvägg till en tvmyshörna. Hoppas verkligen att det blir snyggt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av towe:

jaa, nu kan jag börja uppdatera mig lite smått :D

Hur har du och bebisen det? =P

Kommentera inlägget här :