Kan nog bli mamma snart

publicerat i ;
Rent teoretiskt skulle jag nog klara av de uppgifter en mamma har snart.

Idag har jag nämligen satt upp Bönans gardiner. Jag är inte en gardinmänniska men jag till och med nålade upp gardinerna så att det nu bara är att lägga upp dem. Det får dock bli ett senare projekt!

Det blev så otroligt fint.
Jag har tagit kort, men kabeln för att föra in dem i datorn ligger i sovrummet på övervåningen och just nu orkar jag inte springa dit tyvärr.

Jag hoppas på att det blir vår snart. Inte för att jag inte tycker om snön, tvärtom ÄLSKAR jag snö.
Nä faktum är att jag snart inte får igen min vinterjacka längre.
Jag kan berätta att det blir ganska kallt om magen när man inte heller kan ha några tjocktröjor längre.

Så fram för våren och lite varmare väder!

Annars känns begreppet mamma som en främmande värld för mig. Ser mig inte som en mamma än.
Undra när jag kommer göra det?!?
Kanske när jag accepterar att jag faktiskt ska bli mamma snart, eller när min Böna är här och jag inser vilket ansvar jag har i resten av mitt liv.
ojojoj... vad har jag gett mig in på!?!

Kommentera inlägget här :