Kladdkaka, Topmodel och Netxtra

publicerat i ;
Jag har under de senaste veckorna försökt ändra mina inköpsvanor.
Vi handlade typ mat varje dag förut för flera hundra per dag.
Nu har vi börjat beställa hem mat från netxtra och på så sätt varit tvugna att planera våra matintag. Detta tycker jag har varit helt perfekt. Vi gör av med mindre pengar och får förmodligen i oss mindre kalorier än tidigare.

Men så satt jag här och surfade runt på nån blogg och det enda jag kunde se var en stor kladdkaka.
ojojoj va jag blev sugen då!

Jag letade upp ett recept och till min förvåning hade vi allt man behövde i ingridiensväg hemma.
Jag blev överlycklig!

Så nu har jag bakat en kladdkaka som står i ugnen.
Jag ska sätta mig och titta på Topmodel och vänta på matleverans från netxtra.

Japp... dagen gick precis upp från katastrofal till lite mindre katastrofal!

Kommentera inlägget här :