Mage v 30

publicerat i ;
Tog en ny magbild idag. Inte så stor skillnad tycker jag själv.


Det gick faktiskt väldigt bra hos BM igår. Slapp väga mig... tjohooo
Hon frågade oss lite hur vi kände inför att vår lillkille är trasig.
Både jag och Totte känner oss väldigt förberedda. Idag känns det inte ett dugg jobbigt när jag tänker på det.
Jag vill bara att lillprinsen ska komma ut.

Jag ser dock fram mot att träffa LKG teamet på Karolinska. Jag vill gärna höra vad de har att informera om osv.
Jag är även lite intresserad av infektionsriskerna vid och efter operationen.
Har själv opererats en gång och mina sår blev väldigt infekterade. Detta var som tur var på ett ställe som oftast döljs. Men man vill ju inte att lillkillens läpp ska bli infekterad!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av towe:

Joo de gick ok, blev ganska dålig med lågt blodtryck svim attacker osv, så fick åka in på förlossningen, de skrämde mig lite men kom snabbt därifrån så fort jag återhämtat mig, dock kunde de inte mäta fostervattnet för att se så att båda får i sig ordentligt eftersom jag inte kunde ligga som de ville, men ska tillbaka på ständiga kontroller var och varrannan vecka så får se hur de blir, hoppas att allt blir bra..



nu en liten fråga, vad menar du med att er lill kille är "trasig" :( :/

2:a kommentar, skriven , av Melinda:

ååh, vilken söt mage du har :D

Kommentera inlägget här :