Myskväll

publicerat i ;
Vi har en riktig myskväll med R och E.
Världens goaste Tacokväll men nu är jag SJUKT mätt! Min mage får knappt plats i sig självt.

Men måste bara svära av mig på den förbannade Mede eller vad hon heter som är programledare för Melodifestivalen.
Det är ju helt sjukt va hon är dålig!

Ghaaa.. hon är inte ens värd min energi att kommentera.

Men helt seriöst. Melodifestivalen skulle kunna vara en riktigt bra TV händelse.
Tänker bara på förra året när Björn Gustavsson gjorde succé.
Så roligt skulle det kunna vara, men NU... HERREGUD!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

Jag tyckte Mede var skitdålig i första deltävlingen, men nu tycker jag hon är rolig och har hittat sin roll i det hela :-)

2:a kommentar, skriven , av sassa:

hej , lust att bli min bloggvän via blogglovin?

Kommentera inlägget här :