Sammandragningar

publicerat i ;

Usch, nu är jag sjukt trött.
Denna dag har varit mycket bra, men alldeles för aktiv för min kropps skull.
Efter att vi hämtat bilen åkte vi direkt till IKEA för att köpa en byrå. Självklart blev det lite saker till bönan och bönans rum också!

Direkt efter IKEA blev det till att åka snabbt hem. Väl hemma hann jag bara packa mina badkläder för att åka iväg till min vattengympa.
Jag körde stenhårt idag och är otroligt trött nu.

Har haft jätte mycket sammandragningar idag. Inser nu hur lite jag faktiskt klarar av att göra utan att sammandragningarna ska sätta igång. Morgondagen får bli betydligt lugnare.

Jag ska till min vän naprapaten och få lite behandling på förmiddagen. Sen ska jag och Totte iväg på Profylaxkurs. Det ser jag verkligen fram mot!

Sov sött nu allihopa!

Kommentera inlägget här :