Sommar, sol och paraplydrinkar

publicerat i ;
Ja ni mina vänner... ojojoj vad jag längtar efter ovanstående.
Sommar, sol och paraplydrinka!

Idag var vi i Täby C för att köpa krokar till badrummet.
Det blev ingen rolig utflykt för sammandragningarna avlöste varandra och jag blev lätt omkörd av alla pensionärer med rulator. Jippie!
Men i alla fall så på vår långsamma promenad genom centrum så passerar vi VING butiken två gånger.
Då får jag bara känslan av att vi MÅSTE åka iväg snart.

Jag hoppas att vi får veta ungefär när bönans första operation blir så snabbt som möjligt efter att han föds så att vi vet om vi kan åka till Sicilien och hälsa på Tottes pappa i början av hösten.
Vi skulle ju även vilja komma iväg till Florida eftersom Tottes släkting där fyller 100 år! Vore otroligt mysigt och komma dit med vår alldeles lilla nya varelse och hälsa på honom på födelsedagen.

Det känns lite bättre när jag tänker tillbaka på vår fantastiska bröllopsresa vi hade i Oktober. Då var det ju verkligen sommar, sol dock inga paraplydrinkar.

Kommentera inlägget här :