städa städa varje onsdag....

publicerat i ;
Nu har jag städat lite.

Jag och Totte har gått från att ha varit otroligt stökiga, nästan äckliga till att faktiskt ha det ganska fint hemma jämt.
Dessa katter gör att det blir väldigt hårigt och dammigt så vi måste ju dammsuga ganska ofta kan jag säga.
När bara vi är hemma så är det ju lugnt, men så fort någon ska komma hit så gäller det att ta fram dammsugaren.

Idag får Totte lite jobb besök så då var det bara till att ta fram den!
I min takt så tar det ju dessutom tid eftersom jag knappt ska röra mig.

Nu är det i alla fall gjort och jag känner mig grymt nöjd!



Annars har jag funderat på en grej.
Jag ska ju tatuera mig när bönan är ute.
Jag ska göra tatuering av en ängel med min mammas ansikte när hon var ung. Detta är i alla fall drömmen. Nu får vi se om jag hittar någon som är tillräckligt duktig för att göra detta.
MEN... mitt enda krav för ängeln är att den ska ha stora fluffiga vingar.
Jag vet inte riktigt sen hur den ska se ut om det bara ska vara vingar och ansikte i stort sett eller om det ska vara en helkropps ängel.

Om ni har några förslag tar jag tacksamt emot.

Man skulle ju kunna tro att Totte skulle kunna hjälpa mig här, men han vill ju inte ens att jag ska tatuera mig så det tvivlar jag på!

Den tatuering jag har idag sitter mellan skulderbladen. Tanken är att ängeln ska sitta på höger eller vänster axel typ och gå ner....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Vilken fin tatuering du har. Dock inga förslag till hur den nya skulle se ut men idén låter bra =)

2:a kommentar, skriven , av malin:

Det kommer bli jätte fint tror jag!

Kommentera inlägget här :