The return of the light

publicerat i ;
Idag är verkligen ljusets återkomst till mitt kvarter!
Det är helt fantastiskt att se ljuset och att det är dag utomhus.
Me like!

Idag har jag/vi besök hos barnmorskan. Tycker att det är mer skrämmande än spännande varje gång.
Jag hatar att hon ska ha koll på vad jag väger. Samtidigt förstår jag ju varför det kan vara bra, men jag vet mycket väl att jag går upp kanske lite väl mycket i vikt!
Jag önskar att jag kunde sluta gå upp i vikt nu. Jag kan ligga kvar på denna vikt och vara jäkligt nöjd om 10 veckor. Det skulle va nice det!

Sen ska jag faktiskt på teater ikväll med 4 av mina bästa vänner.
Vi ska se "Hur é läget?"

Den rekommenderar jag faktiskt alla som bor i sthlm att boka en biljett till för att se.
http://www.hurelaget.se/index2.html



Jag har hört av säkra källor att den ska vara riktigt bra. Själv kan jag komma med en recension imorgon.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av malin:

Roligt med mvc besök, men mindre kul med att väga sig.

Hur långt gg är du? :)

Kommentera inlägget här :