Utsikt från mitt fönster

publicerat i ;
Jag ser det snöar,
jag ser det snöar,
det var väl roligt
HURRA!

Nä, känns inte riktigt bra....

Jag skulle snarare vilja....

Vintern rasat ut bland våra fjällar,
drivans blommor smälta ner och dö.
Himlen ler i vårens ljusa kvällar,
solen kysser liv i skog och sjö!



MEN... tyvärr så tittar man ut genom fönstret ser det ut att vara långt kvar till våren.
Jag till och med ramlade när jag skulle gå och hämta posten alldeles nyss.
Det gick väldigt bra och jag tog mot mig på knäna och händerna.
Hade jag stått brevid och tittat hade jag nog skrattat gott!

Idag är en bra dag igen trots allt. Jag är GLAD!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolina:

Mysig utsikt

2:a kommentar, skriven , av Ulrika:

Vilken härlig bild ändå..men jag håller med dig, vill ha vår, sol o närme NU!



Trevlig helg!

Kommentera inlägget här :