Vad gör du på dagarna?

publicerat i ;
Idag fick jag den... frågan som jag bävat för så länge.
Vad gör du på dagarna egentligen?

Hmm... ja... vänta... låt mig se...

en typisk dag a la Johanna:

Jag börjar med en skön sovmorgon
Jag går upp och äter frukost, oftast samtidigt som jag tittar på "Efter 10" på 4an
Jag går ner till datorn, sitter där fram till lunch
Jag äter lunch
Jag går ner till datorn och sitter där fram tills det börjar bli dags för middag
Jag äter middag
Jag tittar på TV/Film
Jag går ner till datorn en sväng
Jag går och lägger mig
Jag sover

Sen nästa dag börjar det om igen.
När jag tänker på det är det ju nästan knäppt att jag faktiskt kan njuta lite av det nu.
Första månaden jag var hemma fick jag PANIK och kände mig allmänt otrevlig. Mådde visserligen väldigt mycket sämre då än nu.
Men nu njuter jag av att kunna unna mig den stillhet min kropp behöver. Fantastiskt!

Självklart så avviker jag från schemat ibland, som idag när jag var på jobbet och hälsade på. Otroligt mysigt att träffa alla underbart goa barn! En hel del kramar blev det.

Fast jag inser nu att jag aldrig skulle klara av att jobba där i den form jag är i nu.

Kommentera inlägget här :