Födelsedagar

publicerat i ;
Idag fyller min brorson 6 år. Stooort grattis till honom!:)

Sedan fyller min moster år på onsdag och min största storebror på fredag. Jag förstår inte varför det är så att alla fyller år i samma perioder på året.

Jag fyller år 5 Maj
Min man fyller år 11 Maj
En av mina bästa vänner fyller år den 6 Maj
En annan av mina vänner fyller år 10 Maj
Min andra brorsson fyller år 19 Maj
Min kusin fyller år 24 Maj

Jag hoppas verkligen att vår lilla böna får komma ut i April så att vi slilpper en till födelsedag i Maj.  Det kan ju även vara för hans skull så att han får ha sin dag för sig själv. Han är beräknad till den 22 April, det är även min bästa väns födelsedag. Jag hoppas att han missar den och bestämmer sig för en annan dag.

Nu kan det ju låta som att jag redan har en massa krav på min ofödda böna. Så är självklart fallet!;) Samtidigt måste jag säga att han är välkommen när han än väljer att komma.

Shit vilken tråkig information egentligen!

/J

Kommentera inlägget här :