graviditetsIphonemeltdown

publicerat i ;

Iphone är inte bara en telefon, den är avancerad.
För avancerad för mig.

Jag har ångrat mig flera gånger under dagen att jag köpt den! Jag till och med grät och bad min man om ursäkt för att jag köpte den. Jag ville bara ha tillbaka min gamla telefon.

MEN... nu efter tårar och ilska har jag nog funnit en ny vän i min Iphone. Sådeså!


Igårkväll var jag ju ute med några jobbarkompisar. Först åt vi en god middag på Fridays och sen begav vi oss ut i fredagsnatten. Efter två misslyckade stopp hittade vi till Olssons video där vi drack gott och snackade skit.
Jag drack alkoholfria drinkar vilket jag i den stunden tyckte va jäkligt surt när alla andra stod och drack sina stora, goa öl. I morse var jag jäkligt glad att jag är gravid och faktiskt inte kunde dricka igår. Man mår ju så otroligt mycket bättre dagen efter;)

Jag och totte började faktiskt dagen extra lyxigt idag. Vi åkte iväg till vårt favvo brunchställe "Sirap".
Där åt vi en rejäl brunch med bacon, korv, scrambled eggs och american pancakes. ojojoj va nice det va.
Sen höll vi oss mätta till alldeles nyss när vi efter mitt graviditetsIphonesmeltdown åkte till McDonalds och köpte oss lite gott!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.....

Kommentera inlägget här :