inte dag idag heller

publicerat i ;
Så vaknar man och klockan är alldeles för mycket som vanligt.
10.42 PIP!

Jag går ner för trappan och tittar ut över vårt lilla område och kan konstatera att det inte blev någon dag idag heller!

Regnet ligger i luften och himlen är inte mysigt grå, den är tråkigt, uschligt och fruktansvärt grå!

Detta hade kunnat göra vem som helst deppig, men inte mig... inte idag!

Bönan i magen, totte vid skrivbordet brevid och katterna som bråkar runt mig, allt detta gör mig glad.
Sirap är världens gosigaste katt!


Igår hade jag en super mysig kväll ute på stan med E och R. Vi började med ett av mina o tottes favorithak "Chop Sticks" där jag lyckades mumsa i mig både för, varm och efterrätt! Otroligt gott! (men oj vad jag fick betala för det när jag kom hem och magen bokstavligt talat höll på att spricka!)
Efter the fabulous dinner så åkte vi vidare till ett biljardhak där vi spelade 4 games biljard. Alla avslutades genom att någon satte den skräkfyllda svarta 8bollen!
Jag kan säga att mitt lag vann 2 gånger, dock inte tack vare mig. Tyvärr! haha


Nu ska jag återgå till mitt filosoferande om vad jag egentligen vill göra med mitt liv. Kom faktiskt en bit på vägen igår både själv och tillsammans med goda vännerna.
Nu gäller det bara att ta reda på lite fakta!
Återkommer när jag vet något närmare!:)

Kommentera inlägget här :