Jag vuxen?

publicerat i ;
Har funderat länge på det här nu.... när blir man egentligen vuxen?

Jag antar att jag ses som vuxen. Jag är gift, äger ett hus, bil, 3 katter och har en bebis i magen.

Jag känner mig dock inte vuxen.

Vuxna är tråkiga, det är inte jag.

Vuxna kan kontrollera sig själva, det kan inte alltid jag.

Vuxna känner inte ett sug efter att bli stupfulla när de är gravida, det gör jag.

Vuxna tar hand om hus och hem, det gör inte jag.

Njae... jag tror nog att jag är vuxen och att min syn på vuxna måste förändras nu.
Om jag är vuxen då har ju vuxna alla de fel och brister jag har.
Nu känns det bättre!

Jag har i alla fall rensat i vårt kök idag. Har fyllt en hel soptunna med S K I T!
Kändes fantastiskt skönt. Nu är det bara resten av huset kvar;)

Kommentera inlägget här :