Ny dag ny optimism!

publicerat i ;
Igår blev jag så trött på mig själv att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Idag känner jag mig otroligt mycket mer optimistisk och positiv!

Det är klart att min lilla böna kommer va snyggast i världen, han kommer lätt att se ut som Joaquin Phoenix, i alla fall om man ser vad han har att brås på!;)

Idag ska jag o mannen min iväg och träffa hela min släkt. Det blir ju lite spännande vad man får för reaktioner från dem. Det känns otroligt viktigt att de ska få veta i förväg om vår trasdocka, så att även de har tid att förbereda sig.

Njaee.. tänkte ju att jag skulle delat med mig av nåt annat idag, men får kanske bli senare.


Delar med mig av en bild jag tog i Milano i somras. Jag älskar när naturen ger uttryck för känslor i former man behöver just då.
Love is all around!

/J

Kommentera inlägget här :