shopping, shopping och sen lite shopping

publicerat i ;
Japp, dagen har helt gått i mitt tecken. Vi har shoppat och vad älskar jag, jooo att shoppa!

Vi började med en tripp till Täby C där jag hittade en fantastiskt söt liten dress till bönan. Randig som Totte gillar och i mysigt tyg som Johanna gillar. Kunde inte bli bättre.

Sen åkte vi vidare till MIO där vi köpte den underbara mattan!



Efter det begav vi oss till Audi för att titta på en större bil. Där blev det dock endast fönstershopping idag vilket både jag , totte och plånboken är nöjda med. Vi måste bestämma oss för vad vi vill ha för bil nu när vi ska uppgradera bilen.
Jag vill i alla fall ha en Audi A6. Det lutar mot den, men den är ju faktiskt inte helt billig!
Jag vill ha en sådan nedan, fast svart! (Tack!)



Efter Audi bar det iväg till Barnens hus för at titta på babyskydd. Det var ju en djungel, men vi bestämde oss ganska snabbt för den vi tittade på senast. En Brio Primo med bas. Den ser ut så här:


På barnens hus köpte vi även en kudde, täcke och underlakan. Hittade tyvärr inga lakan jag tyckte om!
Förhoppningsvis så kommer jag (eller kanske någon annan) att kunna sy lakan av samma tyg vi ska till gardinerna. Jag har hittat det perfekta tyget, men det är lite dyrt så jag hoppas att jag hittar något liknande lite billigare någon annanstans.

Känner mig så otroligt nöjd med dagens inköp.

När vi kom hem var jag ju tvungen att gå upp och fixa i bönans rum på en gång.
Ska fixa bilder när det är fint där uppe sen!:)

/J

Kommentera inlägget här :