Sömn, grattis och ljus

publicerat i ;
3 timmars sömn på eftermiddagen!
Lyx eller bara ren jävla dumhet!?!
Förmodligen det sistnämnda då jag inte kommer kunna somna ikväll.
Fast och andra sidan så har jag ingen tid att passa imorgon förens klockan 18.30 imorgon.

Omvänd dygnsrytm är helt klart nackdelen med att vara hemma hela dagarna. Nu är jag ju beordrad vila, därav min hemmavistelse. Jag sover säkert i snitt 5 timmar mer per natt än vanligtvis.
MEN...detta vill jag påpeka är inte ett framgångsrecept.
Jag blir mer och mer korkad för varje dag som går.
Detta kan även ha med graviditeten att göra har jag hört.
Eller... så var jag så här från början också.
Därom tvistar de lärde!

Idag passar jag på att säga stooort grattis till min moster/gudmor! GRATTIS:) (med fanfarer, ballonger och massa glass)

Det finns faktiskt en sak jag längtar mer efter just nu än vår böna. Jag skulle kunna vara materiell och säkert rabbla upp massa saker, men då skulle jag inte vara helt ärlig. Längtan efter bönan är extremt stor.
Fast det som toppar listan just nu är dock LJUSET!
Jag vill ha LJUS!
Ge mig LJUS!
LJUS helt enkelt!



4 Oktober 2008 var en dag fylld av ljus i mitt liv. På alla sätt och vis.
Kan bara tänka tillbaka på den dagen och få lite ljusboost. Men det artificiella ljuset räcker inte så länge.
Så nu ber jag till vädergudarna att låta solen komma fram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M:

Tack för grattis! Tack för härliga ch stärkande nedskrivna tankar och YES Jag syr gärna lakan :-)

kramar

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kikade förbi =)

Va vackra Ni är på böllopsbilden

Grattis till bebisen i magen =)

3:e kommentar, skriven , av Tezz:

mitt namn försvann =)

Jag som skrev här över!

Kommentera inlägget här :