Äntligen datorn!

publicerat i ;

Äntligen sitter jag framför min dator och har kunnat lägga in lite bilder.
Har ju varit riktigt dåligt bloggande från min sida på senaste tiden.

Vi har haft fullt upp och idag har vi bara kunnat njuta av gott sällskap jag och Leo.
Vi spenderade dagen tillsammans med Johanna och Himla och njöt av det fina vädret.
Jag har även beställt förstoringar på några av bilderna på Leo som vi ska hänga i sovrummet.
Kommer bli super fint!:)

I måndags var jag ute på stan tillsammans med underbara vännen Lousie hela dagen. Vi avslutade med ett eller kanske två glas vin i Berzelipark i solen. Helt underbart.



Tidigare under dagen var det väldigt soligt... då var man tvungen att ha solglasögon!



Idag grillade vi korv på nya verandan och då passade mamma på att pussa en go liten Leonidas!

Kommentera inlägget här :