Härlig sommardag

publicerat i ;

Jag älskar verkligen sommaren!
Det är helt underbart att promenera runt i ett sommarvackert stockholm och bara njuta av alla vackra och relativt glada människor.

Dagen började segt för mig och Leo. Blev inge vidare med sömn i natt så när Leo skulle sova sin förmiddagslur så sov jag gott brevid honom i vår säng. Sååå skönt!

Jag for iväg på eftermiddagen för att hämta kläder jag hittat av en tjej på blocket.
Jätte snygga babygap kläder blev det. Ska försöka visa dem på Leo någon dag.

Sedan skulle jag åka och klippa mig på eftermiddagen så då fick Leo vara med pappa och busa. Sedan hämtade de upp mig i Mörby Centrum badade och fina så åkte vi och åt på en favvorestaurang i stan.
Leo somnade på väg dit och sov sig igenom en lång middag och fick sig lite mat innan vi begav oss hemmåt.
Han är verkligen en superkille!:)

Restaurang Rött som vi var på har helt suverän mat. Vi åt Moule Mariniere som varmrätt.... MUMS!
Sen blev det ostbricka till desert för mig. Mums även det.


Leo lekte med en leksak för första gången idag! Sååå cute!



Simba och Leo... helt ointresserade av varandra. När ska Leo se katterna!?!



Min nya frisyr... riktigt nöjd är jag!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Fantastiskt fin frisyr!!! Jag vill också...

Och Leo är helt bedårande som vanligt.

Kramar

2:a kommentar, skriven , av tess å lojsan:

heeej!

tess å Lojsan här!

jäklar vilken fin frilla!

vi e på västkusten å blåser bort!

kram på er alla tre

3:e kommentar, skriven , av Lollo:

Du ser ju så jädrans fräsch ut människa! ;)

Kommentera inlägget här :