Tillbaka från Blekinge

publicerat i ;

Vi är tillbaka från Blekinge och det är riktigt skönt att vara hemma igen.
Vi har haft det toppenbra, men borta bra och hemma bäst helt klart!


Leo var super duktig på flyget och det kändes som en bra uppvärmning inför den lite längre flighten till Italien i September. Det kommer inte att bli några problem alls eftersom jag då dessutom har Totte med mig.


Jag har äntligen fått hit mitt piano nu som stått och väntat på att jag ska orka beställa en pianotransport. Nu är det här och jag ska spela massor nu:) Vi ska beställa noterna till pianosolot från Forrest Gump nu som är så otroligt vackert.


Blir inga bilder idag eftersom jag sitter vid Tottes dator. Återkommer förhoppningsvis imorgon!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vi hade pianosolot från Forrest Gump som ingångsmusik på vårt bröllop - helt underbart!

Kul att resan var bra.

Kramar

Kommentera inlägget här :